
Innovasjon i skolen : kvalitetsutvikling og kompetanseheving
Kjell SkogenSkogen, Kjell 371.2 SKO
Bok Bokmål utgitt [2004]
Hylleplass: Ledig
- Biblioteket: 1 av 1 ledig
Plassering: Pedagogisk litteratur (hylleplass: 371.2 SKO)
*00130874 *003NO OsBA *00520221008164204.0 *007ta *008231211s2004 e 0 0 nob d *009 nam a22 c 4500 *019 $bl *020 $a8215005241$cNkr 239.00$qheftet *035 $a(NO-LaBS)818051(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0142962 *040 $aNO-OsBA$bnob$ekatreg *08204$a371.2$qNO-OsBA *090 $c371.2$dSKO *1001 $aSkogen, Kjell$d1939-$0(NO-TrBIB)90618935$4aut$81$_13065200 *24010$aInnovasjon i skolen$_13129600 *24510$aInnovasjon i skolen$bkvalitetsutvikling og kompetanseheving$cKjell Skogen *264 1$aOslo$bUniversitetsforl.$c[2004] *300 $a119 s.$bfig. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$aNordmenn$bn.$2bibbi$81 *520 $aDette er en bok for dem som jobber i skoleverket, foreldre og andre som jobber med utdanning i skolene. Hovedpoenget i boken er at skolen til enhver tid må drive kvalitetsutvikling. Forfatteren peker på utfordringer og viser hvordan en leder kan ansvarliggjøre alle involverte i skolehverdagen. For at elevene skal oppleve å tilhøre et fellesskap må de som har ansvaret for undervisningen ha kompetanse og forståelse for hvordan prosessene rundt fornyings- og innovasjonsarbeid fungerer. Stikkordregister og referanser. *5208 $aBibliografi: s. 113-117 *65017$aSkolen$xKvalitetsstyring$0(NO-OsBA)1130006$2bibbi$9nob$_13129700 *7001 $aSkogen, Kjell$d1939-$0(NO-TrBIB)90618935$tInnovasjon i skolen$_13065200 *8521 $h371.2$iSKO *85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/dfb0656e-986c-481b-beb4-63286ff36a70/cover/original.jpg$3Omslagsbilde *85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/dfb0656e-986c-481b-beb4-63286ff36a70/cover/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde ^